You are my once upon a time

خاطرات من و جانان

You are my once upon a time

خاطرات من و جانان

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۲۷
    55
  • ۹۶/۰۲/۲۸
    54
  • ۹۶/۰۲/۲۶
    53
  • ۹۶/۰۲/۱۶
    52
  • ۹۶/۰۲/۱۵
    51
  • ۹۶/۰۲/۰۲
    50
  • ۹۶/۰۱/۲۷
    49
  • ۹۶/۰۱/۲۴
    48
  • ۹۶/۰۱/۲۱
    47
  • ۹۶/۰۱/۱۹
    46

46

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۵۵ ب.ظ

خب خداروشکر از دعوای قبلی تا الان زندگی بسیاااار عاشقانه داره جلو میره :-)))

کلا خیلی بهتر شدیم... مخصوصا جانان... خیلی تلاش میکنه...

مواظبه رفتاراش هست... بیشتر محبت میکنه... و از همه مهم تر حرفاشو میزنه... کلا راضیم ازش فعلا :-)))


پنجشنبه رفتیم سینما. خوب بد جلف

خوب بود! خندیدیم... خیلی وقت بود که نرفته بودم سینما و بخندم! فیلمای کمدی ایرانی همیشه چرتن! ولی این خوب بود...


شروع کردم به نوشتن یه مقاله و بااااید تا 2شنبه تمومش کنم! خدا به خیر بگذرونه :-/

۹۶/۰۱/۱۹
نسیم