You are my once upon a time

خاطرات من و جانان

You are my once upon a time

خاطرات من و جانان

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۲۷
    55
  • ۹۶/۰۲/۲۸
    54
  • ۹۶/۰۲/۲۶
    53
  • ۹۶/۰۲/۱۶
    52
  • ۹۶/۰۲/۱۵
    51
  • ۹۶/۰۲/۰۲
    50
  • ۹۶/۰۱/۲۷
    49
  • ۹۶/۰۱/۲۴
    48
  • ۹۶/۰۱/۲۱
    47
  • ۹۶/۰۱/۱۹
    46

50

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۱۲ ب.ظ

مهمونی قبلیم عاااالی برگزار شد و همه دهنشون وا موند از سلیقه و کدبانو بودن و این حرفاااا :-))))))

فردا شب دوباره مهمونی دارم!! همکار جانان با خانومش میاد!

خانومش یه دختر شمالی وحشتناااااک پرحررررررف.... یعنی اصلاااا مهلت به کسی نمیده حرف بزنه!!!! خدا به خیر بگذرونه فردا رو :-)))


31 فروردین سالگرد پدر شوهر بود و مامان بابا هم اومدن مزار و گل آوردن... خیلی خوشحال شدم که اومدن هرچند جانان مخالف بود ولی اومدنشون جلو برادرشوهر و مادرشوهرم خیلیییی خوب بود...



اوضاع کار فعلا همونجوریه و خبری نیس...

plc رو همچنان میرم و هفته دومه!


و اما خبر مهم!!!!! رتبه های دکترا رو دادن و بنده شدم  79!!! بععععله!!!

بسیاااااار پز دادیم با رتبمون :-))))) خداییش رتبه دورقمی دکترا اونم برق خیلی مهمه :-)))

حالا تا خدا چی بخواد و مصاحبه چطور پیش بره :-/ دعا کنین برام!!!


تمام سعیم اینه که بیشتر بنویسم! شماها چرا اینقدر کم مینویسین؟!؟!؟

۹۶/۰۲/۰۲
نسیم