You are my once upon a time

خاطرات من و جانان

You are my once upon a time

خاطرات من و جانان

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۲۷
    55
  • ۹۶/۰۲/۲۸
    54
  • ۹۶/۰۲/۲۶
    53
  • ۹۶/۰۲/۱۶
    52
  • ۹۶/۰۲/۱۵
    51
  • ۹۶/۰۲/۰۲
    50
  • ۹۶/۰۱/۲۷
    49
  • ۹۶/۰۱/۲۴
    48
  • ۹۶/۰۱/۲۱
    47
  • ۹۶/۰۱/۱۹
    46

47

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ب.ظ
کادو روز مرد براش یه کمربند چرم مشهد خریدم! میخواستم پیراهن هم بخرم ولی اونی که میخواست گیرم نیومد.

نشد سورپرایزش کنم! رفتم دانشگاه دنبالش و اتفاقی کادومو دید :-(

حالا میخوام برم عوضش کنم و به جاش براش کفش بخرم!

واسه بابام هم هنوز هیچی نخریدم! امروز عصر میریم بیرون که بخریم.


دیگه هیچ خبر خاصی نیست... من همچنان دنبال کارم و هیچی که هیچی.... واقعا دیگه دارم ناامید میشم....
۹۶/۰۱/۲۱
نسیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی