You are my once upon a time

خاطرات من و جانان

You are my once upon a time

خاطرات من و جانان

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۲۷
    55
  • ۹۶/۰۲/۲۸
    54
  • ۹۶/۰۲/۲۶
    53
  • ۹۶/۰۲/۱۶
    52
  • ۹۶/۰۲/۱۵
    51
  • ۹۶/۰۲/۰۲
    50
  • ۹۶/۰۱/۲۷
    49
  • ۹۶/۰۱/۲۴
    48
  • ۹۶/۰۱/۲۱
    47
  • ۹۶/۰۱/۱۹
    46

53

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ب.ظ

اردیبهشت 93 رفتم دنبال یه طرح تحقیقاتی واسه اداره برق!!!

الان اردیبهشت 96 ئه و بعد از سه ساااال بیچارگی بالاخره خاتمه طرح رو قبول کردن و فردا میرم که ازش دفاع کنم...

استرس دارم ولی آماده شدم و میرم که به امید خدا بترکونم!!!!


کار هنوز خبری نیست و مثل قبل منتظر یه معجزه ام!!! البته کلاس فنی حرفه ای رو میرم و ازش راضیم!


جانان هفته پیش 3 روز رفت تهران واسه نمایشگاه کتاب و یه کنفرانس!

خیلی خیلی سفرش برای رابطمون خوب بود و بعد از برگشتنش جفتمون به عاشقانه ترین شکل ممکن کنارهمیم!!!!

نمیدونم دوری و دلتنگی دلیلش بود یا مثل یه فنر بود و کشیده شدنش باعث نزدیکتر شدنمون شد...


به هر حال خداروشکر.... خیلی راضیم از اوضاع....


ایشالا فردا هم یه نتیجه خووووب بگیرم و انگیزه ام بیشتر شه....






راستی دارم پست عروسی رو مینویسم! همین روزا میذارمش :-)

۹۶/۰۲/۲۶
نسیم