You are my once upon a time

خاطرات من و جانان

You are my once upon a time

خاطرات من و جانان

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۵/۲۷
    55
  • ۹۶/۰۲/۲۸
    54
  • ۹۶/۰۲/۲۶
    53
  • ۹۶/۰۲/۱۶
    52
  • ۹۶/۰۲/۱۵
    51
  • ۹۶/۰۲/۰۲
    50
  • ۹۶/۰۱/۲۷
    49
  • ۹۶/۰۱/۲۴
    48
  • ۹۶/۰۱/۲۱
    47
  • ۹۶/۰۱/۱۹
    46

51

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ب.ظ

سه شنبه گذشته یعنی 12 اردیبهشت که روز معلمم بود دو تا اتفاق برای اولین بار واسه من پیش اومد.

صبحش اولین مصاحبه کاری رو رفتم! و شبش اولین دندونمو پر کردم!!!


از مصاحبه بگم که این کارو برادرشوهر با پارتی بازی برام جور کرده و فعلا یه قولایی بهم دادن! تا خدا چی بخواد!


دندون پزشکی هم که نگم براتون!!! من جنس دندونام عااالیه!! دکتره تعجب کرده بود که تو 28 سالگی تا الان هیچ مشکلی با دندونام نداشتم :-)))

ولی یکی از دندونام یکم پوسیده بود که پیشگیری کردم بدتر نشه :-)


چهارشنبه هم در کمال ناباوری یه شرکت دیگه بهم خبر داد که فردا صبح برم واسه مصاحبه!

انگیزه ام واسه این یکی بیشتره! چون بدون پارتی دارم میرم! دعا کنین برام که یکی از اینا جور شه....


امشب انتخاب رشته دکترا رو هم انجام دادم و خلاااااص


آزمون زبان هم دارم 5 خرداد و از فردا شب شروع میکنم به زبان خوندن...



زندگیم یکم نظم گرفته و راضیم.... فقط کاش این دعواهای هر روزه با جانان نبود.... کاش.....

۹۶/۰۲/۱۵
نسیم